V nové kampani značky Armenegildo Zegna hraje hollywoodská legenda Robert De Niro a mladý herec McCaul Lombardi. Obě hvězdy filmového plátna oděny do luxusních obleků a košil vedou konverzaci o tom, jaké momenty v životě byly pro ně určující. Právě tato konverzace je ústředním prvkem kampaně, která nastartovala nový směr značky.
Uměleckým ředitelem kampaně je Alessandro Sartori, který do společnosti Ermenegildo Zegna přinesl novou energii, čerstvý vítr a originální nápady. Tato kampaň, která představuje luxusní pánské oblečení Ermenegildo Zegna pro sezónu jaro/léto 2017, předznamenává novou strategii značky.
Podle Alessandra Sartori se jedná o první fázi změny, ve které luxusní značka dává přednost lidské konverzaci před běžným monologem, jenž se tradičně soustředí jen na předvedení produktu.
Stejně jako ruce, které na kolekci pracují, je součástí příběhuznačky její definice lidmi, kteří ji nosí. Jsou to lidé z různých koutů světa, lidé s odlišnými zkušenostmi, lidé různých povah a generací. Jsou to lidé, kterým určující momenty změnily život.
Nová strategie vznikla z důvodu měnícího se trhu, i celé společnosti. Úspěšná firma musí nabízet produkty, které se potkávají s očekáváním zákazníků. Defining moments je pro luxusní značku nová cesta a my ji s napětím budeme sledovat.