Různá auta, která spojuje kůň ve znaku. Tyto luxusní vozy se už léta snaží zaujmout spotřebitelskou společnost. Za jejimi úspěchy stojí roky práce, ale také chytře zvolené logo koně.
Porsche vsadilo na komplikovanost, ale prvotřídně provedenou. Luxusně designově vytvořené logo zdobí auto jako šperk: erb se středovým umístěním vzepjatého koně symbolizující město Stuttgart. Ferdinand Porsche ho nejspíš vymyslel sám, logo se začíná používat na autech až po roce 1952.
Neveselou historii má za sebou logo Ferrari – na žlutém poli vzepjatý černý hřebec, možný odkaz nespoutané italské povahy. Původně tento znak zdobil křídla letadla syna hraběte Enrica Barraca. Po jeho tragické nehodě ho daroval závodníkovi Enzovi Ferrari. Co s ním ten udělal, nemusíme nikomu vysvětlovat. Od tédoby se datují dějiny toho loga a auta.
Kdo je nadšeným fanouškem těchto majestátných zvířat, může je jednak fyzicky vlastnit, nebo zakoupit jejich luxusní umělecké ztvárnění. Tak například světoznámý designér Marc Newson v roce 2012 pro značku Magis navrhl překrásného houpajícího koně jako z pohádky, Rockyho. Můžete ho mít za 19 650 Kč a nepotřebujete pro něj ani stáj.
Dominanta náměstí, sochařská jezdecká socha Sv. Václava podle návrhů J. V. Myslbeka, majestátnost sama. Stejně jako třetí největší bronzová jezdecká socha Jana Žižky na Vítkově. Zato Kůň od Davida Černého v pasáži Lucerna poukazuje na jiné české hodnoty.
To platí pro luxusní stolní lampu Horse konad za 59 999 Kč vyrobené z matně černé syntetické látky. Stínidlo lampy má stejnou barvu a uvnitř je zlaté. Celá lampa váží 3 kg.
Návrhářský počin na poli užitého designu se zase povedl návrhářce Chen Xuan. Stůl na koňských nohou je navržen tak, aby byl samostatnou sochou a funkčním nábytkem.