Butiky luxusní korejské značky slunečních a dioptrických brýlí, založené před 7 lety, vynikají svým jedinečným provedením. Obdivovat je může veřejnost takřka po celém světě, protože značka stihla expandovat mimo jiné už do Spojených států amerických, Číny, Singapuru a nově také do Velké Británie.
Vynalézavost v kombinaci s neutuchající kreativitou se postaraly o to, že luxusní obchody v New Yorku, Los Angeles, Londýně, Beijingu, Šanghaji, Hong Kongu nebo v Tegu jsou místem splněných představ a fantazií. Designéři mění prostory butiků v podvodní svět (ve městě New York), antické Řecko (Busan), nebo třeba prádelny (Tegu)!
Nápady hledá tým kreativců z GENTLE MONSTER takřka všude. Butik v Singapuru je inspirován dokumentárním filmem Samsara režiséra Rona Fricke a jádrovou filozofií spásy představenou Friedrichem Nietzschem. Podobně jako film i luxusní butik přináší zážitky, jež nemají obdobu. Obchod v New Yorku naproti tomu nabízí podvodní zážitek, kterému dominuje mysl zklidňující modrá.
Hra barev, tvarů a netradičních materiálů vytváří unikátní prostory, ve kterých slovo nuda nemá žádné místo. Každý z butiku vypraví svůj vlastní příběh. Jaké to jsou? Na to se podívejte v naší fotogalerii a nechte se vtáhnout do světa futurismu, emocí, fantasy, fauny a flóry, apokalypsy a špičkových instalací.