Hermés je považovaná za jednu ze světově nejcennějších luxusních značek, která nastavuje nové trendy v módním průmyslu. Co přináší nová kolekce?
V kolekci elegantního luxusního oblečení využila kreativní ředitelka značky, Nadège Vanhee-Cybulski, známou siluetu velkých ramen z 80. let minulého století. K vidění jsou košile s vycpanými rameny a diagonálními kapsami na zip zastrčené do luxusních kalhot s vysokým pasem.
Pařížský uvolněný a přirozený styl podtrhují zemité barvy. Jarní zeleno-šedé kabáty přes šaty v tělové barvě dodávají kolekci zajímavý kontrast. V kolekci vyniknou luxusní modely ve svítivě žluté a sytě růžové barvě. Nechybí ani sofistikované úplety v elegantních stylech.
Nemohla by to být Hermès kolekce, pokud by v ní chyběla kůže. Luxusní materiál, se kterým značka před více než 150 lety vstoupila na trh. Kůži najdete na krátkých sexy jarních bundách, volnějších košilích i delších sukních.
Módní dům byl založen v roce 1837 v Paříži a za jeho vznikem stojí Thierry Hermès. Jak napovídá logo, které se za celou dobu téměř nezměnilo, vše začalo výrobou kožených postrojů a uzd na koně. Vždy se však jednalo o tu nejvyšší kvalitu a tak klientelou značky bývali vážení evropští šlechtici. Značce se také dostalo ocenění od britského královského dvora. V roce 1922 přišly na řadu kabelky, z nichž je nejznámější ikonická kabelka Kelly, kterou zpopularizovala slavná Grace Kelly v roce 1956. Následovaly šály, kravaty, parfémy, boty a samotné oblečení.