Zkušenosti s virtuální realitou se v posledních letech značně rozrostly, od muzeí a vitrín až po umělecké výstavy. Stejně jako nové, ale i stávající produkty na celém světě, veřejnost a tvůrčí komunita zažívají chuť virtuální reality. Budoucnost „haute módy“ může být zobrazena ve 3D formátu nebo sérií statických obrázků s přehráváním zvuku přes sluchátka s virtuální realitou nové éry.
Brýle Givenchy jsou luxusním produktem korejské designového studia Pdf Haus. Designové moderní brýle jsou vybaveny objektivem VR, který pohodlně zvyšuje a umožňuje uživatelům přístup k funkcím AR. Uživatelé jistě ocení, že jsou navrženy tak, aby vynikl přirozenější design pomocí bočních ramen, které jsou více podobné dvojici standardních skel. Pěnová výplň na obou stranách brýlí umožňuje pohodlné nošení brýlí po dlouhou dobu. U objektivů se může nastavit zaostřování při použití funkcí VR nebo AR. Samotné zvedání objektivu dovoluje uživatelům získat přístup k funkcím brýlí AR. Také kombinovaný virtuální režim a rozšířené reality nás přenáší do „virtuálního vesmíru“, kde si v kreativním prostředí vychutnáváme obsah a snímky s vysokým rozlišením.
Začneme módním světem. Ukázkovým příkladem je francouzská luxusní značka Dior. Ta má svou zkušenost s uvedením do provozu vlastních brýlí určených pro virtuální realitu, navržených výhradně pro „dior couture“ workshopy a přehlídky. Nejmodernější technologie, "Dior Eyes" nabídla návštěvníkům 3D zážitek, luxusní jízdu, výlet do světa zákulisí na módní přehlídce, umožňující návštěvníkům pohybovat se ve virtuálním světě.
Další podobný interaktivní zážitek proběhl v Tate Modern. Tvůrci luxusní výstavy "Modigliani VR: The Achelier Atelier"spolupracovali s HTC Vive. Svým návštěvníkům, kteří zavítali na velkolepou přehlídku, nabídli podívanou ve virtuální realitě. Neumíte si to představit? Lidé procházeli, dívali se na obrazy spojené s poslechem zvukových komentářů.