Možná vás překvapí, že už tehdejší ženy usilovaly o štíhlou postavu a byly schopny pro to udělat vše. Anobesin, zhubnutí bez diety za pomoci hormonálních přípravků, mělo přinést slíbený efekt. Hubnutí bez diety bylo snem i tehdejší ženské populace. Stačilo si přečíst: „Ta ubohá Anča zase ztloustla!“ A nával v lékárnách musel být značný.
Vaše příprava bude hračkou s lněným ubrusem. Ten svědčí o dobře vedené domácnosti a ozdobí váš stůl, o tom nebylo pochyb!
Pokud jste toužili mít krásně pěstěný vlas, museli jste si zakoupit šampon Elida, tak jak o tom hlásala tištěná reklama na Shampoo Elida. Reklama byla hrdě vystavěna na heslu, že nejen žena v práci, ale hlavně v domácnosti, při veškerých výparech z jídla, prachu, špíny, domácích pracích má mít dokonalé upravené vlasy. Tento šampón se vyskytoval ve dvou verzích, jak pro světlé vlasy, tak i pro tmavé vlasy.
Krásný slogan byl použit pro propagaci čajového margarínu Sana. Sotva jsme vylezly z vajíčka, toto nám říkala slepička: „Neznáme větší pochoutky, než mazanec ze Sany se žloutky“. Péct se Sanou musela být jedna radost.
Tehdejší reklama, tak jako ta dnes, byla opravdu všudypřítomná. Některé vznikaly tak, že se ručně tvořily pomocí kreseb, tisků, ale výjimkou ani nebylo použití fotografie, fotomontáže, případně kombinace kresby s fotografií. Reklamy měly své opodstatněné místo. Nejen, že lákaly na daný produkt, ale byla to jakási kultura, prezentování dané společnosti.
Ať už se jednalo o reklamy či příspěvky v dobovém tisku, či plakáty na veřejných místech, vždy měly svou luxusní úroveň. Co je zřejmé, že tehdejší plakáty, plakátovací válce, výlohy, štíty domů nebo vitríny byly spjaty s městkou architekturou a k nim i patřilo dané reklamní zvýraznění. Převážně vždy platilo, že ladily s fasádou domů, staveb nebo míst, ve kterých se nacházely, což se z dnešního hlediska o soudobých reklamách vůbec nedá říci.