Už se zase blíží „valentýnské šílenství“. Lavina mužů i žen zaplaví obchody ve snaze získat srdce svého milovaného protějšku koupí dárku. Všichni na povel dáme 14. února najevo lásku!
Představujeme anti valentýnské kampaně pro ty, kteří lásku na povel neuznávají!
Za úvahu rozhodně stojí anti valentýnský dárek pro drahou polovičku v podobě motorové pily. Texaská reklamní agentura Bakery vytáhla těžký kalibr: natočila kampaň s názvem Wreck Valentine's Day Roses, ve které se na počátku objeví krásný Straussův valčík a vy se dočkáte luxusních růží. Z pohádky se ale stane horor! V uších vám zní Carmina Burana a vy sledujete "zastříhávání", tedy popravu, darovaných růží motorovou pilou.
Jednou z mnoha dalších anti valentýnských kampaní je takzvaná ShredYourEx, za kterou stojí firemní politika „McKinney’s Ten Percent“. Postačí poslat fotku vybraných bývalých partnerek či partnerů na Instagram nebo Twitter s hashtagem #ShredYourEx. Celou akci v podobě digitální luxusní skartovačky už jen dále můžete sledovat na ShredYourEx.tv.
Britský výrobce pohlednic Moo pojal Anti Valentýna zase po svém. Vymyslel pohlednice pro zamilované, které okořenil sarkasmem. Můžete třeba dostat či darovat luxusní Valentýnku, kde stojí:
A nebo:
Nejde o to sabotovat lásku, ale není to přeci o jednom sladkém dni v roce!