Za hranicemi naší malé Evropy se dějí velké věci, které si k nám dříve nebo později najdou svou cestu. Luxusní aplikace Line, která je určena pro bezplatné posílání zpráv, volání a sdílení multimediálního obsahu mezi ně určitě patří. Zatím se však o náš trh japonská firma příliš nezajímá, neboť se zaměřuje na posílení asijského trhu. V plánu však expanze mimo Asii rozhodně je.
Japonsko, Taiwan a Thajsko jsou hlavní trhy, kde Line řádí. Místo toho, aby začal bojovat se svou konkurencí, jako je facebookový Messenger nebo WhatsApp, zaměřuje se na oblast Středního Východu a konkrétně na Malajsii a Indonesii, kde přijetí smartphonů stále ještě probíhá. Hlavní gro luxusní aplikace Line je v hrách, interaktivních videohovorech a ve stále oblíbenějších samolepkách.
Pryč je doba, kdy nám pro vyjádření pocitů stačil obyčejný smajlík. Line má 218 milionů uživatelů, kteří ochotně platí za luxusní hry a stále nové a nové samolepky. A právě za samolepky svých oblíbených a známých postav z filmů nebo komiksů jsou asijští uživatelé ochotni hodně zaplatit. Line o tom ví a stále pro ně vyvíjí nové a nové motivy. Většina zpráv se tak mnohdy skládá více z obrázků než z textu. Jen pro vaši představu: každý den je posláno přes 1 bilion samolepek po celém světě (číslo nezahrnuje jen Line, ale všechny aplikace).
Dokonalá videochaty si můžete prostřednictvím aplikace Line upravit pomocí šablony jak budete chtít. Můžete být kosmonautem obletující vesmír nebo divokým zvířetem. Můžete si zvolit pozadí luxusního hotelu nebo se nacházet na liduprázdné pláži.
Line bývá srovnáván s aplikací SnapChat, která je velmi populární mezi teenagery v USA. Je zde však jeden drobný rozdíl. Line zdaleka nepoužívají jen teenageři. V Asii se postupně stává aplikací určenou pro širší skupiny obyvatel. A to je právě to, co by mohlo ohrozit Messeneger a WhatsApp například u nás.
Navíc chce společnost docílit toho, že aplikace bude podporovat konferenční hovory až pro 200 lidí. A to už je opravdu velká konkurenční výhoda.