Všichni fanoušci zpěvačky Britney Spears, teď dobře zbystřete! Máme pro vás totiž skvělou zprávu: princezna popu se stala novou tváří kolekce La Memento No 2 módního domu Kenzo! A musíme říct, že je opravdu sexy! Podívejte se sami, jak jí to sluší.
Po několika letech se Britney Spears opět stala hvězdou luxusní reklamní kampaně. Naposledy to bylo v roce 2000, kdy byla tváří Candie. Většina lidí si ale myslí, že Britney Spears není zrovna vhodnou adeptkou na prezentaci luxusních módních značek, vzhledem k jejímu skandálnímu životul. Do kampaně KENZO však perfektně zapadla a modely jsou pro ni jako stvořené. Nejen, že vypadá perfektně a luxusně, ale i její břišní svaly jí může závidět leckterá žena.
„Pokud si můžu přát osobu, která by měla obléknout denimovou kolekci, musí to být Britney. Ona je pro mne královnou denimu,“ prozradil tvůrčí ředitel Kenzo Humberto Leon.
V kampani natočené Petrem Lindberghem vypadá Spears, jako kdyby se vrátila do dvacátých let, kdy byly videoklipy plné hvězd v luxusním džínovém oblečení: klobouky, plavky, boty, prostě všechno, na co si vzpomenete. Tenhle styl jí opravdu sluší, i když se v modelech zpočátku sama vůbec necítila:
"Focení pro mě bylo opravdu zvláštní. Jsem zvyklá fotit ve studiu nebo v malém prostoru, ale tohle bylo přímo na ulici. Byli jsme venku a já na sobě měla opravdu promiskuitní oblečení, což se zdálo opravdu divné. Výsledek je ale fakt cool," svěřila se Britney.
Kolekce obsahuje několik denimových kousků, včetně vysokých kozaček na zavazování. Najdou se zde samozřejmě i modely s ikonickým tygrem a motivem The Great Wave of Kanagawa.
Probuďte v sobě divu i vy. S kolekcí La Memento n.2 je to snadné!
Britney Spears a její mise vrátit se zpět na výsluní po letech útrap a šíleného boje se podařila! S tím přišla pochopitelně i nabídka nafotit kampaň pro světový brand, jako je například KENZO. A při té příležitosti celému světu ukázala namakané bříško, jak tomu u Britney bylo již na počátku milénia (v podstatě je to taková její značka, řekla bych).
Tvářička jak z alabastru mě ale trochu na této kampani děsí, stejně tak jako hranatá džínová sukně s obří kapsou! S hrůzou mi to připomíná pracovní mundury ČKD, které z nám z pořadu “Hlednání ztraceného času” na ČT1 (jen s tím rozdílem, že tam byly povinné).
Ale zpět k Britney. I přes tu všechnu retuš světa se mi strašně líbí v tom růžovém baloňáku s tygry a hustým bambusovým lesem. Je to veselé a hravé a i tu podprdu se sukní bych schválila. Rozhodně ideální volba pro jarní, sluncem zalité dny. Nicméně kšiltovku bych bez milosti vyřadila. Přece jen by podle mě ženy kolem čtyřiceti let měly nosit kšiltovky už jen výhradně na sportovní aktivity! A víte co? Raději to přenechme úplně jen dětem..