Muži si kupují nejen přípravky na holení, ale i na péči o luxusní porost na bradě. Stále častěji využívají služeb takzvaných barbershopů, které se specializují na pánské holení a stříhání. Jejich obliba rychle roste, a to i přes ceny dosahající až ke dvěma tisícům.
Pro muže byla vždy hrůzná představa návštěvy kadeřnictví či kosmetického salonu, kam chodí většinou ženy. Ve chvíli, kdy se v Čechách objevily specializované služby jen pro muže, kde si při stříhání či holení mají možnost vypít skleničku luxusní whisky, vykouřit si doutník, sledovat zápas v televizi a to bez ženské společnosti, každý muž v tom našel oázu klidu.
Pro luxusní produkty a služby nechodí jen bohatí, ale muži, kteří mají zájem být sami sebou. A jsou mezi nimi jak studenti, tak manažeři. Podle světových statistik nejvíc peněz za pánskou kosmetiku utratí muži z Jižní Koreje: a to až jednu miliardu dolarů ročně!
Oholení břitvou nabízejí luxusní barbershopy kromě Prahy i třeba v Pardubicích, Liberci nebo Českých Budějovicích. Služby zaměřené na muže se v Česku rozmáhají, a to nejen v oblasti kadeřnických a holičských služeb. Často bývá muži vyhledávaná také pánskou manikúra, pedikúra nebo masáže.
Pro muže jsou vousy symbolem, kterým vyjadřují svůj styl, osobnost a rozpoložení. Trend pěstovat si pořádné vousisko k nám v posledních letech dorazil z Ameriky v podobě Lumbersexuála, muže svým zjevem připomínajícího dřevorubce.