Top hledané
Výsledky (0)

Digitalizace, kreativita a individualismus! Pařížská výstava životního stylu nezná hranice!

Simona Deutou
11. září 2019
+ Přidat na Seznam.cz
3 minuty

Ani tento rok jsme si nenechali ujít velkolepou výstavu Maison & Objet. Už od roku 1995 jako mezinárodní veletrh životního stylu, dekorací a designu otevírá dveře do designového ráje. Je luxusní akcí pro profesionály, kteří hledají jedinečné řešení designu, na přilákání a udržení klientely. Odehrává se na ploše 115 000 metrů čtverečních, představuje 3000 značek a ročně ho navštíví přibližně 90 000 návštěvníků.
S čím novým přišel Maison & Objet a co je letos jinak?

Maison vidí práci jinak! Výstava zřídila oddělení, které je laboratoří pro vyjádření dnešního nového umění práce. Můžete se zde posadit do kancelářského křesla a cítit se jako doma v obývacím pokoji.

Tento rok je všude slyšet slovo "práce". Je totiž sloganem výstavy. A proč?
Máme zcela nový vztah k práci jako kdysi. Práce prochází sociálními změnami, digitalizace nás dělá mobilnějšími a osvobozuje nás od tradičních pracovních prostředí. Vznikají společné prostory, které nabízejí příjemnější a interaktivnější způsob práce. Ve věku sociálních médií a drsného individualismu zaměstnanci přebírají vlastnictví svého pracovního prostoru a přizpůsobují ho. Tato událost je odhodlaná přinést pracovním prostorem větší osobnost, aby se staly přátelštějšího, pohodlnější, kreativnějšími a pomáhaly společnostem přilákat a udržet si talenty. 

Otevřít v galerii (6)
Chantal Hamaide přišla s tím, že doplňky k práci nemají být už jen funkční, ale mohou vypadat i takto.
Chantal Hamaide přišla s tím, že doplňky k práci nemají být už jen funkční, ale mohou vypadat i takto.Zdroj: maison-objet.com

Zkoumá extrémně styly a je úplnou novinkou. SHARE, vytvořený Françoisem Delclauxem.

Veletrh navštěvuje stále více profesionálů v oblasti hotelů a restaurací. Tyto veřejné prostory prostředím, které umožňuje experimentování, a to jak z hlediska minimalismu, tak maximalismu. François Delclaux nachází spojení mezi těmito dvěma extrémy, aby zdůraznili znovuzrození nádobí.

Otevřít v galerii (6)
 François Delclauxe a jeho znovuzrozené nádobí.
François Delclauxe a jeho znovuzrozené nádobí.Zdroj: maison-objet.com
Prodej bytové jednotky 2x 1+kk, Praha
Prodej bytové jednotky 2x 1+kk, Praha, Praha 2

Jste zvědaví kteří designéři letos nejvíce překvapili nás? 

Američan Hudson Valley Lighting odstartoval v Paříži druhý ročník ve velkém stylu

Pokud procházíte kolem expozice této luxusní Newyorské značky svítidel, musíte se zde jednoduše zastavit. Hned chcete mít takový kousek doma. 

Společnost Hudson Valley Lighting Group už více než třicet let navrhuje a skládá se ze čtyř uznávaných značek: Hudson Valley Lighting, Mitzi, Troy Lighting a Corbett Lighting. Každá značka je sjednocená společnými zásadami: Snaha o dokonalost a kultura založená na designu.

Ústředním bodem filozofie značky je "zážitek po vybalení z krabice" kombinovaný se špičkovou kvalitou.
Novinkou ve společnosti Hudson Valley je kolekce The Classics, designérka interiérů Marka D. Sikes. Jeho návrhy zachycují nečekané okamžiky ve formě lustrů.

Mitzi kombinuje klasický současník s dosažitelným vysokým designem, který neohrožuje kvalitu.

Troy přistupuje k designu se smyslem pro zvědavost a vytváří eklektickou linii řemeslnických doplňků, které jsou sofistikované a příležitostné, využívají zajímavé a všestranné materiály, vyvolávají emoce a působí na ně. Odstíny jsou inspirované přírodou.

Corbett se pyšní jedinečnými kousky, kterým třeba věřit. Charakteristickými znaky jsou úžasné vzory, bohaté materiály a ručně nanášené povrchy.

Otevřít v galerii (6)
Hudson Valley Lighting v interiéru.
Hudson Valley Lighting v interiéru.Zdroj: LP.life


ATHEZZA HANJEL v zlatém Boho závoji.

Nábytek, textil, nádobí, svítidla a doplňky v teplých odstínech zlaté. To jsme měli možnost vidět z dílny uznávané francouzské designérské značky. Již téměř 25 let nabízí ATHEZZA HANJEL širokou škálu kvalitních dekoračních doplňků a nábytku.  Ročně vyrábí dvě sbírky na vybavení a zdobení útulných bytů nebo podkrovních apartmánů, okouzlujících venkovských domů a zahrad. Její šarm neunikl našemu oku.

Otevřít v galerii (6)
Interiér navržen designérskou značkou Athezza-Hanjel.
Interiér navržen designérskou značkou Athezza-Hanjel.Zdroj: athezza-hanjel.com

Jasaco tvrdí: ,,Svět ovládly růže z hedvábí! ¨¨

Je přímo neuvěřitelné, jak skutečně působí hedvábný květ. O tom jsme se presdvedčili na návštěvě výstavy hedvábných květů od belgické značky JASACO. Je jedním z předních dodavatelů hedvábných květin a rostlin, jakož i ozdobných předmětů a květináčů. Díky dlouholetým zkušenostem a neustálému vývoji nabízejí jedinečný sortiment výrobků prvotřídní kvality. Květy jsou omyvatelné a vydrží několik let. Najdete zde romantický rozkvetlý mák, růže, palmy, strom olivovníku, ale i gigantické kaktusy. 

Otevřít v galerii (6)
Květinové dekorace od značky Jasaco.
Květinové dekorace od značky Jasaco.Zdroj: jasaco.be

Eichholtz je ztělesněním luxusního bydlení.

Dokonale propracovaný interiér, čistota detailu, prostě nádhera. Theo Eichholtz vždy hledá jedinečné kousky a je vášnivý sběratel starožitností. Během cesty do Asie v devadesátých letech byl tak nadšený čínským koloniálním nábytkem, že ho začal dovážet. Toto znamenalo začátek Eichholtza. Dnes vytváří interiéry jedinečné krásy, které překračují nejvyšší standardy v designu, kvalitě a trvanlivosti. Společnost Eichholtz vybavila více než 10 000 prestižních hotelů, restaurací, klubů a obchodů po celém světě. Na Maison přinesl dokonalé interiéry, v nichž dominovala zlatá, křišťál, sklo ale i mramor.

Otevřít v galerii (6)
Luxusní interiér od značky Eichholtz.
Luxusní interiér od značky Eichholtz.Zdroj: eichholtz.com
Líbil se vám článek?
Diskuze 0 Vstoupit do diskuze