Kampaň spojená s unikátní výstavou přichází se šokujícími fakty, které si běžní smrtelníci mnohdy ani neuvědomují. Luxusní expozice upozorňuje, jak může být móda a krása díky některým složkám, ze kterých se skládá (mj. dusičnan rtuťnatý či sirouhlík) toxická, nebo kolik litrů vody je spotřebováno na výrobu 1 košile. Věděli jste, že je to 2720 litrů? Hodně zarážející číslo, že? A to není všechno!
Osvětová výstava přichází i s dalšími šokujícími čísly! Každý kousek z naší skříně vynosíme dle průzkumu průměrně 4x, globální produkce oblečení se od roku 2000 zdvojnásobila a 95 % vyřazeného oblečení by se dalo zrecyklovat.
Souhlasíte, že krásná móda by neměla být na úkor Země, nebo jste zastánkyní posledních trendů, která nezná hranic? Luxusní expozice se Vám snaží rozšířit obzory a poukázat na to, že udržitelné materiály mohou být vyrobené například z pet lahví, jak to předvedla úspěšná kráska Natalja Vodianová, pomerančových vláken nebo třeba hroznů! Zvláštní? Ani ne a navíc je dost možné, že po zhlédnutí reklamní kampaně se Vám některý z těchto kousků dokonce víc než zalíbí.
Luxusní expozice zkoumá komplexní vztah mezi módou a přírodou a to od roku 1600 až po současnost. Najdete tu proto jak čerstvé novinky, tak cenné historické a luxusní kousky. Výstava prezentuje přírodovědné vzorky, inovativní tkaniny, barvící procesy a nutí vás přemýšlet o materiálech a původu vašeho oblečení. Nezbývá říct než jediné: podobná kampaň už byla opravdu potřeba!