Zapojení lidí s velkým zásahem na sociálních sítích do komunikačních projektů je dnes už nedílnou součástí práce PR manažera. Karlovy Vary se proto v období filmového festivalu plní nejen slavnými umělci spojenými s filmy, ale i osobnostmi spojenými s internetem.
Své pojetí filmového festivalu mapuje Dominika spíše tak, že musíte být milionáři, abyste si dovolili vůbec přijet. Na druhou stranu, ukázat světu kousek toho pozlátka také není na škodu. Svou image si sice tato mladá dívka postavila na vlastní růžové naivitě, přesto je velmi pracovitá. Obrážet luxusní večírky a vypadat dokonale, to prostě je náročné a pro ty z nás, co si o tom můžou nechat jen zdát, je její instagram v rámci festivalu jistým způsobem inspirativní.
Mladý, sympatický, chytrý a stále usměvavý. To je Karel Kovář alias Kovy. Jeho pohledem jsou Karlovy Vary jedním pěkným dobrodružstvím pro mladé. Jeho hlavním tématem festivalového dění je i dobrá věc. Prosí všechny lidi o pár minut zamyšlení o smutné realitě některých památek. Konkrétně jde o bazén hotelu Thermal. Hrozí, že jeho ošizenou a neuctivou rekonstrukcí, která je zahalena tajemstvím, dojde k ještě větším škodám. Podle něj je třeba zveřejnit informace kolem rekonstrukce památky.
Každá propagace, dobrá propagace. Ovšem i tady je třeba pořádně si promyslet, koho oslovit a koho raději ne. Ideálním propojením festivalu a široké veřejnosti, která se nachází na internetu, je například herečka Jitka Schneiderová. Je nejen nedílnou součástí každoročního luxusního červeného koberce, ale i herečkou, která rozhodně umí prodat svou tvář. Letos se navíc stala součástí festivalu i v rámci charity a pro dobrou věc vybrala téměř půl milionu korun.
I další influenceři, jako je Zorka Hejdová, Jitka Nováčková či Monika Bagárová, ukazují svým fanouškům svůj vlastní pohled Mezinárodního filmového festivalu, který není příliš o filmech, ale především o projektech, které pomáhají dobré věci, což je ve výsledku také skvělé.