Luxusní a dostupná módní značka H&M každým dnem stoupá výš a výš. Její místo v módním světě je tak čím dál, tím silnější. A co se stane teď, když se chystá skvělá spolupráce s úžasným designérem luxusního módního domu Moschino, Jeremy Scottem? Těžko říct, ale my se rozhodně nemůžeme plánované haute couture kolekce dočkat! Jste na tom stejně?
Videohovor na Instagramu mezi Gigi Hadid a jejím skvělým přítelem Jeremym Scottem odhalil příští designérskou spolupráci společnosti H&M. A bude to jistě neskutečně skvělá spolupráce s kultovní módní značkou MOSCHINO. Kdo luxusní módní dům zná, tak ví, že tahle móda rozhodně není nudná a vždy dokáže překvapit něčím originálním, módním a šik.
Jeremy Scott, který se v roce 2013 stal jejím kreativním ředitelem, přinesl této značce novou popovou energii. Ve svých luxusních kolekcích vždy představil ikonické postavičky, jako je Sponge Bob, Mickey Mouse nebo třeba McDonald's Happy Meals. Není se čemu divit, že si jeho modely zamilovaly celebrity po celém světě. Nyní se však každý těší, co vzejde ze spolupráce s H&M.
Kolekce MOSCHINO [tv] H&M bude k dostání od 8. listopadu online a ve vybraných prodejnách H&M po celém světě.
„Jsem kolekcí MOSCHINO [tv] H&M skutečně nadšený! Mojí celoživotní prací je spojování lidí prostřednictvím módy a díky této spolupráci mohu oslovit ještě více lidí než kdy dříve,“ říká Jeremy Scott, Creative Director, MOSCHINO.
Už když jsme se o spolupráci dozvěděli, bylo nám jasné, že tohle bude cool. Jeremy Scott je výjimečným designérem v módním světě a dokáže zázraky. Módou umí bavit a tím oslovuje klientelu po celém světě.
Stejně jako i jiné luxusní světové značky (Versace nebo Balmain) se i značka MOSCHINO rozhodla vstoupit do spolupráce s H&M. Všechny minulé hvězdné spolupráce dopadly velmi dobře. Sama si moc dobře pamatuji to obří haló, které se dělo Na Příkopech, když se do prodeje dostaly kousky od Versace.
Nicméně tento “boom” mě tehdy naprosto minul, protože mi přišlo opravdu zbytečné sedět někde na ulici od 4 ráno ve frontě na oblečení. Tak zaprvé, když jste bohatí, tak si tak jako tak nakoupíte v normálním Versace butiku z klasické kolekce. Za druhé, ty kousky z H&M pak nosí stejně tolik lidí, že to ztrácí svojí výjmečnost. Ale zase na druhou stranu je milé, že i běžný smrtelník s menšími příjmy může okusit ždibec luxusu…
Z mého pohledu jde určitě o povedenou kolekci, ale co už dopředu vím je fakt, že si s nejvyšší pravděpodobností nekoupím ani kousek. Mainstream není nic moc pro mě...