Ve dnech 9. až 12. ledna 2018 proběhl devadesátý třetí ročník módního veletrhu Pitti Immagine Uomo, kde se poprvé se svou vlastní pánskou kolekcí pro značku Karl Lagerfeld, objevil osobně i celosvětově oblíbený návrhář Karl Lagerfeld.
Oblíbený a luxusní veletrh módy, který se koná dvakrát ročně v krásné pevnosti Fortezza da Basso v italské Florencii, opravdu překvapil. Mnoho úžasných designérů z celého světa totiž ukázala zajímavou módu, která nás opravdu zaujala. Mezi naše největší favority však ale patřil oblíbený designér Karl Lagerfeld, který zde ukázal svou vůbec první pánskou kolekci stejnojmenné značky.
Vize Karla Lagerfelda na luxusní pánské oblečení dostala každého, kdo seděl v místnosti.
Kolekce je velmi městská, ale může na někoho působit i přísně, přísně, elegantně a luxusně. V nabídce je oblečení, doplňky a samozřejmě boty.
Každá žena miluje luxusní a cenově dostupnou značku Karl Lagerfeld a právě proto ocení, když ji může nosit i její muž. Luxusní značka založená německým designérem, má co nabídnout. Sortiment pánské kolekce zahrnuje běžné oblečení, jako jsou trička, kožené bundy, bundy a také formálnější oblečení, jako je smoking a kašmírové svetry inspirovaný Sébatienem Jondeau, která je dlouholetým Karlovým asistentem.
A zase ten náš starý dobrý Karl. Velkolepý florentský veletrh Pitti Immagine Uomo je už za námi, a tak je na čase zhodnotit, co taková akce přinesla nového. Karl toho nemá dost, a tak se vrhl na pánskou kolekci své vlastní řady. Já jsem žila v tom, že na tak sledovaných módních akcích se každý musí vybičovat k těm nejlepším výkonům. Bohužel očekávání byla mylná.
Co tedy Karl prezentoval pod svým jménem? Obyčejné černé džíny v kombinaci s mikinami a triky, kde je sám velký návrhář na potisku coby malá postavička Pokémon. Tak za prvé: opakovaný vtip už není VTIPNÝ! A za druhé: pokud Karl nemá nějaký pořádný nápad, tak by se na nějakou další práci měl vykašlat.
Tahle kolekce je jedním slovem ÚPADEK.