Léto patří barvám a vědí to i světoví návrháři. Do svých kolekcí je umísťují s železnou pravidelností, a když se jim to zdá stále málo, přihodí navíc nějaké ty veselé a hravé motivy. Ani Karl Lagerfeld nemohl tento trend nechat nepovšimnutý. Navrhl proto luxusní kolekci Stripes, ve které přidělil barevným pruhům hlavní roli. Nezapomněl přitom ale ani na svou milovanou Choupette, jejíž motiv ozdobil kabelky, klíčenky, šátek nebo stylové topy.
Nová luxusní kolekce nabízí dokonalý balanc mezi klasickým a rockovým šikem a odráží podpisovou DNA značky. Hraje si s rozměry a kombinuje moderní vzhled s osvědčenými vzory. Minimalistické černobílé modely ozvláštňuje Karl Lagerfeld širokou škálou barev, logem a motivy. A z kterých to kousků můžete vybírat?
Stylovou záležitostí jsou kabelky K/STRIPES Shoulder Bag a Camera Bag. Zatímco Shoulder Bag zakoupíte v klasické černé nebo syté červené, při tvorbě Camera Bag sáhl Karl Lagerfeld také po žluté či modré. Třešničkou na dortu celé kolekce jsou černobílé košilové šaty, které si hrají s pruhy v nových směrech a luxusní pruhované šaty s manžetami na rukávech. Kolekci Stripes dále tvoří topy, sukně, kalhoty, peněženky, klíčenky, kšiltovky nebo pouzdra na mobil.
Kdyby tak všichni milovali své domácí mazlíčky jako Karl Lagerfeld, to by bylo na světě kočičího vrnění a spokojených vrtících ocásků. Jeden z nejuznávanějších světových návrhářů dokazuje svou lásku k Choupette ve svých luxusních kolekcích pravidelně. Kočičí hlava se postupně stala stejně významným symbolem značky, jako sama podobizna návrháře. A tomu my říkáme práva láska!
Jakoby tento multifunkčně nadaný člověk svojí veškerou kreativní energii narval do značky Chanel nebo třeba Fendi, a pak mu už žádná šťáva nezbyla na vlastní značku…
Co to jako má být za kreativní nápady? Černá kabelka s nějakým pruhem připomínající písmeno K? Nebo složená maxi košile, ze které jsou najednou šaty? Ale Karle, tyhle fintičky jsou už dávno všemi YouTuberkami dávno přežité. Za ty ceny bych chtěla nosit stříkající originalitu a nápad na všechny strany. Tohle je jedna velká nuda na padnutí!!!
Proto jsem se rozhodla nedoporučit jediný kousek z této absolutně fádní kolekce o ničem. Protože tašku, kabelku nebo triko s potiskem duhové kočky si může každý koupit za dvě stovky někde na pobočce Lidl. Nevidím jediný důvod proč nosit něco, co má na sobě masa lidí při okopávání letní zahrádky. Za mě mínus 100 %!