Red Dot předsravuje prestižní ocenění na poli produktového a komunikačního designu. Od roku 1955 uděluje Design centrum Severního Porýní-Vestfálska Red Dot Design Award pro ty nejlepší designérské počiny všech kategorií.
Inspiraci jsme čerpali zejména ze slovácké kultury, tedy oblasti, odkud pivovar pochází. Tradice a symboly Slovácka, které jsou s oním místem spojené, hýří pestrostí a stále mají punc autentičnosti. V tom jsme viděli obrovský potenciál, který v oblasti piva nebyl nikdy vytěžen.
Po „ovčáčkovsku“ a vy? OK, teď vážně... Jasně, že můžeme ochutnávat vzorky, to je báječná součást naší práce.
Spolupráce nebyla těžká, naopak probíhala velmi dobře. Klient nám nechal volnou ruku a prostor vytvořit něco nového a odlišného. Což nám přidalo značné sebevědomí, nebáli jsme se tedy přijít s opravdu neotřelým návrhem.
Za design Jarošovského piva jsme letos pár cen získali, ať už to byly dvě World Beer Awards, International Design Award nebo A’ Design Award. Když jsme se ale konkrétně o zisku Red Dotu před pár týdny dozvěděli, blesklo nám hlavou, že už není mnoho prestižnějších ocenění, která bychom za design mohli získat. Red Dot je brán jako “designový Oskar”.
Mezi další pivovary, se kterými jsme kdy spolupracovali, patří náchodský Primátor, britský Budvar, Znojemský městský pivovar a také zcela nový rýmařovský pivovar Morous. Pro pivo máme zkrátka slabost. Ostatně u piva vzniklo už hodně našich nápadů, dlužíme mu vlastně hodně.
Od začátku letošního roku je s námi na palubě ostřílený reklamní mazák Čestmír Benda, který je naším stratégem a cennou posilou týmu.
Nemáme vyhraněný směr, kterým se ubíráme, vše je o jakési vzájemné chemii s klientem, zadáním nebo značkou, se kterými se rozhodneme spolupracovat ať už v ČR nebo v cizině. Aktuálně sháníme finanční prostředky na realizaci projektu Lidice 2018.
Little Greta vznikla v roce 2012 z absolventů Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, s níž dodnes úzce spolupracuje. Agentura se specializuje na grafický a webový design a multimédia. V minulém roce Little Greta otevřela dceřinou firmu v Londýně, svá obchodní zastoupení má v USA a v Německu a chystá dále expandovat.
Rádi vytváří něco nového, neokoukaného, hrají si s tradicí, historií, zároveň ale zakomponovávají i moderní prvky a technologie. V poslední době se také zaměřují na nové technologie, jako je rozšířená a virtuální realita.