Autoři luxusní vodky Beluga si dali za cíl vytvořit ruskou vodku té nejvyšší kvality a čistoty. Tato "průzračná aztécká voda ze Sibiře" se pyšní svou ušlechtilou chutí a duchem. Její vysoká kvalita je výsledkem jedinečného přístupu při výrobě. Tekutina bělejší než sníh vzniká přirozenou cestou bez použití syntetických látek.
Pokud budete držet láhev v ruce, zaměřte se na každý její detail – designový tvar, zátka zalitá voskem, ručně šité dárkové balení u Belluga Allure. Při návrzích láhve přidali pomocnou ruku designéři prastarého francouzského koňaku. Láhev z optického skla s těžkým dnem je zárukou kvality. Na trhu se ceny pohybují od 953 Kč až po 4 169 Kč podle typu vodky.
Grey Goose jsou řady ultra prémiových vodek pro gurmety vyrobené ve Francii jako luxusní vodky pro americký trh. Pokud chcete ochutnat kousek ohnivé Francie, nalijte si tuto nasládlou tekutinu, která ve vašem těle rozehraje tu pravou symfonii chutí. V tomto alkoholu se snoubí vůně francouzského pečiva a zeleného pepře s francouzskou pšenicí. Vytříbená chuť spojená s nadstandardními výrobními procesy dají vzniknout této jedinečné luxusní vodce, jenž pořídíte od 122 Kč do 2 200 Kč.
Místem původu vodky Belvedere je malé polské městečko Zyrardow v Mazovian pláních, západně od Varšavy, kde se vyrábí již přes 600 let. Tento podnik s dlouholetou tradicí si zakládá na své původní receptuře a způsobu destilování. Luxusní vodka je čtyřikrát destilovaná z jednoho druhu obilí a pšenice Dańkowskie Złote. Pyšní se názvem znamenajícím jednak krásnou vyhlídku (z italštiny bel vedere), ale také je její název odvozen od historické památky, bývalého sídla polských králů a prezidentů. Ilustrace paláce, objevující se na každé láhvi, připomínají, že Belvedere vodka představuje vynikající a luxusní pití nejen od pohledu, ale hlavně při jejím prvním ochutnání. Tato vodka se vyznačuje nasládlou chutí s čistým závěrem a koupíte ji v ceně od 700 Kč.
Vodka Belvedere je hrdým partnerem projektu, který podporuje boj s virem HIV. Jedná se o láhve RED. Pro rok 2016 se stal jeho součástí zpěvák John Legend, který určil motto celé kampaně: bezpečnost, změna, podpora a jednota. Styl láhve luxusní vodky Belvedere, která kampaň podporuje, navrhnul jihoafrický umělec Esther Mahlangu ve stylu umění afrického kmene Ndebele.