Ten největší přepych, překrásné interiéry a dokonalý komfort zažijete v jedinečných místech, která nesou jména světových značek. Podlehnete takovému luxusu?
Značka Armani se kromě navrhování módy věnuje také designům luxusního nábytku, o kterém jsme vám již psali. (Článek naleznete ZDE.) Kromě toho však otevřela 2 jedinečné hotely. Jeden můžete navštívit v Miláně a jeden v Dubaji. Vítejte ve světě sofistikované krásy. Dokonalý design interiéru i samotná architektura na první pohled ohromí. Zatímco v Dubaji můžete obdivovat moderní stavbu, která dokonale zapadne do kultury dálného východu, milánský hotel se nese v duchu italského stylu čistého designu.
V Miláně, Mnichově, Paříži a Cannes můžete navštívit luxusní Emporio Armani Café vyvedené v luxusním, komfortním a inspirujícím interiéru. Restaurace Armani najdete i mimo Evropu, například v New Yorku, Hongkongu, Tokyu nebo Dubaji.
V Dubaji se nachází i další hotel luxusní značky. Už při prvním letmém pohledu do jeho interiéru, vám bude jasné, s jakým velikánem módního světa máte tu čest. Styl značky Versace se rozhodně nezapře a Palazzo Versace představuje jedinečný luxus, po kterém nejedna duše tajně touží. Na druhý Palazzo Versace můžete narazit při své dovolené v australském Gold Coast.
Pojedete-li navštívit město Milán, zajděte do jednoho z úžasných podniků, o které se také zasloužily luxusní značky orientované především na módní průmysl. Cavalli Club je podnik, který navštívila i Paris Hilton. Je velmi populární především mezi mladými celebritami a o zábavu je zde vždy postaráno. Nejvyšší luxus je naprostou samozřejmostí. Kromě Milána najdete Cavalli Club i v Dubaji.
Dolce & Gabbana otevřeli v srdci Milána stylový podnik s luxusním posezením, který je výsledkem spolupráce módní značky se značkou Martini. Najdete ho hned vedle pánského butiku na Corso Venezia č. 15. Stalo se ideálním místem, kde se kromě vynikajících koktejlů servírují také luxusní menu inspirovaná slunnou Sicílii.
Své hotely a jiné podniky otevřela také italská luxusní značka Bulgari, Missoni a spousta dalších. Ostatní je jistě budou následovat, neboť si musí být vědomi silné konkurenční výhody, kterou značky, jež se soustřeďují na více oblastí podnikání, mají. Silné značky zkrátka táhnou a ty luxusní o to víc!