Stihla jste v povánočních výprodejích ulovit nějaký ten kousek v barvě roku 2020? Jestli ne, nevadí. Přinášíme vám několik luxusních módních kousků v odstínu stmívající se oblohy, ve kterých budete vyzařovat klid, sebedůvěru a harmonii.
Od Gucciho po Louis Vuitton
Odstín classic blue nechyběl v minulém roce na přehlídkách Spring/Summer 2020 těch nejvýznamnějších módních značek. Během světových týdnů módy představily stylové modré outfity mimo jiné značky Balenciaga, Louis Vuitton Gucci, Moschino, Nina Ricci, Richard Quinn, Marc Jacobs nebo Salvatore Ferragamo. O tom, že tenhle odstín měl nakročeno k úspěchu už před více než půl rokem, tak není pochyb.
Otevřít v galerii (27)
Zdroj: balenciaga.com
Otevřít v galerii (27)
Zdroj: marcjacobs.com
Otevřít v galerii (27)
Zdroj: louisvuitton.com
Otevřít v galerii (27)
Zdroj: gucci.com
Zkuste to jako vévodkyně z Cambridge nebo sexy andílek
Nesmrtelný, elegantní a sofistikovaný odstín nechybí pochopitelně ani v šatníku slavných krásek. Propadla mu vévodkyně z Cambridge Kate Middleton, bývalý sexy andílek Victoria's Secret Adriana Lima nebo herečky Tina Fey a Meryl Streep. Pokud jste si jej zamilovala i vy, přinášíme vám níže několik tipů, se kterými svůj šatník vytuníte trendy módními kousky od hlavy až k patě.
Kabáty a bundy: Kousky, které zahřejí
Zapomeňte na nudnou černou a oblékněte hravou biker bundu Emilio Pucci, dvouřadé sako Styland, nadčasovou a ležérní parku Coolvile nebo semišový kabát značky Joseph.
Než se nadějete, jaro zaklepe na dveře. V čem jiném ho přivítat než v barvě roku a stylových šatech? Pokud chcete pohodlí, sáhněte po značce Escada, o sexy look se pro změnu postará Prada. Pokud vás čeká večírek nebo jiná významná akce, zvolte luxusní třpyt od návrhářky Jenny Packham, kterou s chutí obléká i vévodkyně z Cambridge Kate Middleton.
Sáhněte například po saténové košili Victoria Beckham se sexy průstřihy na rukávech, pruhované košili Polo Ralph Lauren, asymetrickém kousku Balenciaga nebo halence Styland.
Na dovolenou s sebou přibalte kraťasy Balmain, na pracovní schůzku vyrazte v kalhotách Gucci, na randě oblékněte luxusní sukni Alice + Olivia a rok 2020 máte co se módních trendů týče, v malíku!
Sice je to už nějaký ten rok, co Sarah Jessica Parker alias Carrie Bradshaw proslavila saténové Manolky, na výsluní se ale budou držet díky institutu Pantone i letos. Vedle rozhodně nešlápnete ani s božskými teniskami Alexander McQueen, které rozzáří každý váš outfit. Co se týká kabelek, sáhnout můžete po chic kousku Stalvey.
V posledních pěti letech byly barvami roku odstíny Marsala – zemitá vínově červená, světle modrá Serenity Blue a elegantní růžová Rose Quartz, svěží zelená Greenery, tmavě fialová – Ultraviolet a loni korálová. Co myslíte, která z dalších barev je na řadě?
Soubory cookie jsou malé textové soubory umístěné na Vašem prohlížeči. Tento web používá soubory cookie k zapamatování Vašich předvoleb a nastavení, přihlašování, zobrazení přizpůsobených reklam a k anonymní analýze návštěvnosti webu.
V případě, že chete Váš souhlas specifikovat, využijte následující formulář sloužící ke konfiguraci předvolb Vašeho souhlasu. Váš souhlas máte možnost zadat dle Vaších preferencí pole jednotlivých oblastí:
Technické cookies
Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Jsou odpovědné zobrazování seznamu oblíbených nemovitostí, působení filtrů, nákupní proces a ukládání nastavení soukromí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.
Funkce a preference
Funkční a preferenční cookies umožňují použití pokročilého webového obsahu a pokročilých funkcí a zároveň nám také umožňují ukládat Vaše nastavení a preference.
Pokročilé analytické funkce
Pokročilé analytické funkce pracují s anonymními daty o Vaši návtěvě. Nástroje třetích stran (např. Google Analytics) nám umožňují zlepšovat fungování webových stránek a lépe porozumět, jak Vám stránky přizpůsobit.
Personalizované nabídky
Díky těmto cookies Vám máme možnost zobrazit personalizované nabídky, vybraný obsah a reklamy na webových stránkách třetích stran a na sociálních médiích.