**byt/20596**UV Patch Senzor monitoruje stav vaší pokožky v reálném čase, když se pohybujete na slunci. Jedná se o luxus, opravdového pomocníka nebo je to zbytečnost a pouhý marketingový tah, který by měl přinutit zákazníky kupovat více produktů značky La Roche-Posay?
Na první pohled se může tento revoluční výrobek jevit jako luxusní cenný pomocník, který, jak prezentuje sama společnost, bojuje proti rakovině kůže a spáleninám od slunce. Ve výsledku doporučuje své výrobky, ale na druhou stranu vás k ničemu nenutí. Nálepka však představuje určitou estetickou přítěž, kterou na sobě ne každý snese.
Ultralehká pružná náplast ve tvaru srdce, kterou je nutné nalepit na pokožku, je tvořena čtverečky v bílé a odstínech modré barvy. Obsahuje fotosenzitivní barviva, která při vystavení UV záření mění svou barvu. Speciální aplikace MY UV PATCH zahrnuje fotoaparát, který tyto odstíny dokáže skenovat a vyhodnotit hodnoty expozice AVA a AVB. Uživatel potom získá zpětnou vazbu s aktuálním stavem a doporučením, jaký výrobek si koupit a jak ho používat.
Náplast je revoluční hlavně v tom, že dokáže zjistit odstín vaší pleti, což je hodnota, kterou poté při výsledcích a doporučeních zohledňuje.
Bohužel s rádoby luxusní náplastí je to tak, že pokud ji budete chtít používat, bude vidět. Jako ideální místo totiž společnost doporučuje hřbet ruky a doba, po kterou byste ji měli nosit, představuje 3-5 dní.
Řekněme si to upřímně, chodit 5 dní na naší vysněné dovolené s modrobílou nálepkou ve tvaru srdce na ruce, není zrovna luxusní záležitostí. Jedná se však o první výrobek svého druhu, tak je možné, že se brzy objeví ve snesitelnější variantě.