Na projektu Valkyrie pracuje společně s Astonem Martinem také stáj Formule 1 Red Bull Racing, přičemž za návrhem stojí sám velký Adrian Newey, který je považován za jednoho z nejtalentovanějších konstruktérů všech dob a za legendárního závodního inženýra. Proslul ve Formuli 1 především svéráznou interpretací pravidel, ale hlavně se nikdy nebál přijít s nevyzkoušeným a novým řešením.
Valkyrie směřuje co nejblíže k vozům Formule 1. Jeho technologie pochází přímo z dílny Red Bull Racing Advanced Technologies a má všechny charakteristické znaky řemeslného luxusu.
Oficiálně se vůz jmenuje Aston Martin Valkyrie, ale naleznete ho také pod označením AM-RB 001. Zkratky odkazují na Aston Martin a Red Bull.
Na první pohled vás určitě upoutá jedinečný, úžasně propracovaný aerodynamický exteriér. Především „otevřená podlaha“ auta, která vypadá, jakoby ji někdo „vykrájel“. Neuvěřitelné se stává skutečností. Auto Valykrie bude moci generovat až 1816 kg aerodynamického přítlaku. Což znamená, že tento luxusní automobil o hmotnosti kolem 1000 kg bude k zemi přitlačován skoro dvojnásobkem své vlastní hmotnosti. S tímto přítlakem překračujícím samotnou hmotnost vozu by mohl nový výtvor Astona Martina teoreticky jezdit i vzhůru nohama.
Vyspělá středová hnací jednotka přebírá představu od F1. Hybridní technologie dává okamžitou akceleraci. Valkyrie používá atmosférický dvanáctiválec o objemu 6,5 litru vyvinutý společností Cosworth. Mluví se o výkonu kolem 1100 koní (809 kW). V konstrukci Valkyrie není žádná ocelová součást, jsou to všechno uhlíková vlákna.
Přestože je chystaný hypersport od Astona Martina stále ještě ve fázi vývoje a první vozy se dostanou k majitelům až v roce 2019, už je pochopitelně i díky limitované produkci zcela vyprodaný. Odhadovaná cena je asi kolem 80 miliónů korun českých.
Automobilka Aston Martin plánuje i aerodynamicky ještě dokonalejší verzi AMR Pro, která však bude využitelná pouze na okruhu.