V roce 1990 bylo Studio Olgoj Chorchoj založeno Michalem Froňkem a Janem Němečkem. Jejich první projekty se zaměřovaly na experimentální sedací soupravy a koncepty luxusních interiérů. Od té doby se zabývají průmyslovým designem, designem nábytku, především však propojení architektury a interiérů. Nebojí se moderních robotizovaných technologií ani tradičního rukodělného řemesla.
Zajímá vás, co vlastně tato dvě slova znamenají? Olgoj Chorchoj je mýtickým písečný červ, který se údajně vyskytuje v asijské poušti Gobi. I když existují svědectví několika očitých svědků a je mnoho legend o tomto pouštním červu, jeho existence je velmi pochybná.
Důležitou částí tvorby celého týmu je design interiérů a rekonstrukce historických objektů a industriálních budov. Můžeme u nich vidět luxusní práci spojenou s utvářením prostoru, s modelováním jeho atmosféry za pomocí interiérového zařízení. Co se týče staveb, v Olgoj Chorchoj je vždy precizně řešeno a zpracováno vnitřní uspořádání zohledňující vzájemné soužití majitelů s danými věcmi, kterými chtějí být obklopeni. Snaží se o propojení exteriéru s interiérem.
Společné partnerství navázali se sklářskou hutí Zdeňka Lhotského Tavená plastika Pelechov, specializovanou na unikátní technologii lití velkých skleněných bloků. Ze spolupráce s Evou Eisler a grafickým studiem Najbrt vznikly karbonové stoly a mísy, které jsou v Metropolitním muzeu v New Yorku. Vznikla i řada interiérů pro PPF. Za významnou je považována i práce se sklárnou Kavalier – krásným příkladem je nápojový set Look. Ve spolupráci se sklárnou Květná vznikla luxusní kolkce sklenic Pan Vajíčko.
Musíme také zmínit sériovou výrobu celosvětových pivních sklenic pro Plzeňský Prazdroj produkovaných firmou Rastal. Na sklářských projektech spolupracují Lars Kemper, Pavol Mikuláš a Petr Mikošek.