Síť rychlého občerstvení McDonald začala kontrolovat všechny své americké pobočky, aby zajistila dodržování bezpečnostních opatření kvůli koronaviru. Čísla pozitivních pacientů v USA prudce narostly, na což reaguje právě McDonald.
Majitelé společnosti McDonald’s museli zajistit, aby okénkový výdej s sebou obsahoval vybavení, které zákazníkům umožní používat kreditní karty, aniž by je museli odevzdávat prodavačům. Zaměstnanci uvnitř budou odděleni ochrannými panely, aby se zabránilo jakémukoliv sociálnímu kontaktu.
napsal prezident McDonald USA Joe Erlinger na Twitteru.
Austrálie nedovolí návrat zahraničních studentů, hlavní město Canberra chce upřednostnit návrat místních obyvatel uvízlých v zámoří. Od března Austrálie uzavřela hranice pro všechny občany jiné než státní příslušnosti a osoby s trvalým pobytem, aby zpomalili šíření koronaviru.
Zahraniční studenti silně ovlivňují australskou ekonomiku, jedná se přibližně o 770 miliard korun. Canberra tak doufala, že v příštím roce postupně uvolní jejich návrat. Ale s tisíci Australanů, kteří se chtějí vrátit domů nebude dostatek karanténních zařízení, uvedl premiér Scott Morrison. Jakmile se totiž místní vrátí, musí nastoupit do dvoutýdenní karantény.
Zákaz zahraničních studentů prohlubuje finanční černou díru, které čelí australské školství. Ztráty se odhadují kolem 3 až 4 miliard dolarů, tedy 60 až 80 miliard korun.
Instagram zavedl novou aktualizaci, která radikálně mění rozložení hlavní stránky. Lidé to nesnáší! Nový vzhled přesunul kartu s oznámením a funkci na nahrání nového příspěvku nahoru do pravého rohu, kde je umístěný instagramový chat. Ve spodní části jsou nově přidány karty pro Instagram Reels (vytváření krátkých videí) a nakupování.
Hlavní změnou jsou oznámení, které byly ukotveny na obrazovce a mohli jsme se k nim dostat i při prohlížení příspěvků, to je teď nemožné. Pokud tak budete chtít vidět své oznámení, musíte se vrátit zpátky na hlavní zeď. To vzbudilo velkou vlnu negativity od uživatelů.
Novinkou, která by mohla být v pandemii užitečná je sekce nakupování. Možnost bezproblémově přejít na webové stránky vybraného produktu zní jako příjemné ušetření času. Tak snad aspoň něco se Instagramu povedlo vylepšit.
Úspěšná řada make-upů od Kylie Jenner, je proslulá svými svátečními kolekcemi. Za posledních pár let její společnost vytvořila hned několik tematicky upravených svátečních kolekcí. Jenner, která tento týden na svém Instagramu odhalila sváteční kolekci pro rok 2020, škádlila fanoušky fotkami sebe sama jako Sexy Grinch, což je pro členku rodiny Kardashian docela podobné.
řekla Jenner na svém Instagramu. Každý produkt v kolekci je tematicky upraven podle "The Grinch" (vánoční pohádka) a obsahuje více než deset nových produktů, od palety očních stínů až po kolekci rtěnek. Kolekci si můžete koupit v sadě s názvem "How The Grinch Stole Christmas!“ a je tmavě červené barvy se zelenými ozdobami na obalu. Nová řada kosmetiky mladé Jenner přichází chvíli poté, co dosáhla 200 milionů sledujících na Instagramu.
Sexuální nátlak, nedovolený kontakt s dítětem a šíření pornografie. Dokument V Síti, který měl premiéru v letošním roce, pomohl potrestat jednoho z mužů vystupujícího v dokumentu. Muž dostal tříletou podmínku s pětiletým odkladem. Soud mu udělil i ochranné sexuologické léčení.
Herečka se vydávala za dvanáctiletou dívku, kterou kontaktoval čtyřiadvacetiletý muž z Milovic. Herečce nabízel peníze za videohovory a také za zaslaní nahých fotek. Ty mu dívka sice poslala, ale šlo pouze o fotomontáže, které připravila produkce dokumentu. Když herečka jeho návrhy odmítala, hrozil ji, že zveřejní její fotky, což následně i udělal. Vyhrožoval ji, že ji prodá jiným pedofilům. Dokonce se s herečkou sešel i osobně.