Luxusní auto prezentuje dokonalou brilanci karosářů předválečné éry. Vůz byl vyroben pod francouzskou značkou Talbot-Lago zdárně inspirující se stylem Art Deco. Tvar samotného auta byl ovlivněn velkými jmény jako jsou Giuseppe Figoni a Ovidio Falaschi.
Vůz byl navržen tak, aby připomínal vodní kapku (goutte d'eau).
Vozidlo poháněné čtyřlitrovým 6-válcovým motorem (se třemi karburátory), generující 140 koní, je schopno uhánět po silnici maximální rychlostí kolem 100 mph. Pohonná soustava je vybavena čtyřstupňovou převodovkou značky Wilson. Vlastní podvozek byl dílem Vincenza Bertarioneho a Waltera Becchii, kteří jej obdařili nezávislým zavěšením předních kol a tuhou zadní nápravou s půleptickými listovými pery, což sice již ve své době nebyla žádná novinka. Tyto podvozky byly robustní, spolehlivé a čitelné.
Talbot-Lago je prvním vozem, které získalo ocenění Peninsula Classics Best of the Best. Tato soutěž sponzorovaná skupinou Peninsula Hotels shromáždila 6 nejlepších světových značek aut, aby je mohla nechat posoudit skupinou 24 odborníků z řad průmyslu a uznávaných znalců z oblasti automobilismu. Mezi hodnotiteli byl například Fabio Filippini, projektový ředitel Pininfarina, automobilový historik Adolfo Orsi Jr., módní specialista Ralph Lauren a Jay Leno.
V roce 1937 byly vyrobeny dva kusy. Jeden vlastnila indická princezna Stella Karputhala, dcera indického mahárádži. Druhý vůz vyjel z dílen v listopadu 1937 a žil si poklidným životem. Válku přečkal v teple garáže ve Švýcarsku. V roce 1946 mu jeho majitel dal netradičně novou karoserii kabrioletu. Auto však mnoho nenajezdilo. V roce 1966 změnilo majitele a posléze v roce 1987 se dostalo do rukou novému majiteli. Ten se rozhodl, že autu vrátí jeho původní luxusní tvar - pevnou kapkovitou střechu.
Nový majitel tak dostane naprosto úžasný vůz v původní podobě a v dokonalém stavu. A to za luxusní cenu 100 000 000 Kč.