Kampaně Tiffany & Co. patří nepochybně k těm nejpropracovanějším a nejzábavnějším vůbec. Jedna z posledních s podtitulem NYC, ve které luxusní značka prezentuje šperky v jednotlivých částech New Yorku, se setkala s tak velkým ohlasem, že některé z příspěvků překonaly čtvrtmilionovou hranici lajků a to už je slušné číslo, nemyslíte?
NYC kampaň ale není jediným vydařeným počinem úspěšné šperkařské firmy. Nedlouho před ní zveřejnila například hravé stínové divadlo plné okouzlující zvířecí říše a drahých kamenů. Hledáte-li tedy inspiraci, jak zabavit vaše drahé ratolesti a současně se pokochat božským luxusem, možná najdete inspiraci právě tady.
A za zmínku stojí také kampaň natočená ve spojení s nejnovější kolekcí šperků Paper Flowers neboli Papírové květy. V ní populární mladá herečka a příležitostná modelka zábavně dovádí na ulici v Tiffanyho modrém světě ověšená luxusními šperky. A jak nejnovější kolekce vypadá? Květinový motiv navržený a sestavený s platinovým špendlíkem uprostřed je interpretován moderním a grafickým způsobem a kolekce tak odráží v sobě dokonalou rovnováhu mezi rafinovanou ženskostí a průmyslovou moderností. To nemá chybu!
Značka vytváří originální kampaně v průběhu celého roku, zejména ale na míru významným událostem. Chybět proto nemohla ani ta věnována Dni matek.
„Protože jsi mě nechala udělat mě mé vlastní chyby.“
„Protože jsi mě měla ráda, dokonce i když jsem byl/a teenager.“
„Protože jsi věděla, kdy nepokládat otázky.“
„Protože ať se mi to líbí nebo ne, ty vždy víš nejlépe.“
Právě tyto srdceryvné vzkazy, dokazující nehynoucí lásku, ozdobily při této příležitosti luxusní šperky Tiffany & Co.
Malou ochutnávku unikátních kampaní vám přinášíme v naší galerii.