Italská značka Tod's uvedla na trh kolekci Circus, která vznikla ve spolupráci se stylistkou a fashion redaktorkou Vogue Japan Annou Dello Russo. Jak už vypovídá sám název, vánoční kolekce módních doplňků je inspirována cirkusem. Meze? Žádné! Luxusní kolekce Circus je totiž pěkně extravagantní divočinou.
Není to poprvé, co Anna Dello Russo spolupracovala s některým módním domem. Už v roce 2013 například navrhla kolekci doplňků pro švédskou značku H & M. Módní redaktorka je známá svým barevným estetickým stylem a její vliv je patrný i v tomto vydání luxusní vánoční edice. Jindy střídmější a elegantnější Tod's se rozhodl popustit uzdu fantazii a vytvořil hodně nápadité kousky.
Inspirace cirkusem je patrná všude. Výrazné barvy, luxusní textury a zábavné vzory v podobě cirkusových umělců, klaunů nebo slonů zdobí kožené kabelky, tenisky a mokasíny, pouzdra na telefony nebo klíčenky. Nechybí výrazné zdobení v podobě flitrů, třpytek, peří, střapců a metalických prvků. Naší pozornost upoutaly mokasíny GOMMINO z měkké kůže, které jsou jednoduše brilantní, zábavné, netradiční a především precizně zpracované.
Tváří kolekce se stala maďarská supermodelka Barbara Palvin, která se z krásky proměnila na celkem děsivého klauna. Musíme ale uznat, že tahle reklamní kampaň má šmrnc a náboj! Poutavější a dynamičtější propagaci jsme už dlouho neviděli a dáváme palec nahoru!
Nejlevnějším kouskem kolekce je pouzdro na Iphone 7 v ceně 425 dolarů. Naopak hlouběji do kapsy budete muset sáhnout, pokud si budete chtít pořídit luxusní koženou kabelku DOUBLE T SHOULDER BAG SMALL nebo TOD'S DOUBLE T STRAP SMALL - jejich cena je 3145 dolarů. Originální kousky zakoupíte jak v módních domech Tod's, tak na internetových stránkách tods.com.
Značka Tod’s na mě vždy působila velmi konzervativním dojmem. Sama jsem pro tuto značku pracovala v Miláně a nebylo tomu jinak. To byly samé béžové kabelky, mokasíny a tak dále. Jak je vidět, Tod’s chce působit moderně a tak s extravagancí tentokrát rozhodně nešetřil!
Bohužel cirkusácký styl u nás v republice bude mít úspěch tak maximálně u rodiny Berousků, a dál ani ťuk. Nechci tím říct, že jsou češi moc upjatí, ale čeho je moc toho je moc. Za klaunskou kabelku dát 66 tisíc korun? Proč? K čemu se mi bude hodit? Maximálně tak na Halloween, protože klauni děsí skoro každého. Dle mého názoru se tahle kolekce nehodí k ničemu a nikam. Prostě Tod’s raději obcházejte obloukem…
A kde bude mít tato kolekce úspěch? Rozhodně v Japonsku, protože tam si v ulítlé módě “Lolita” a podobně naprosto libují.