Hotely Armani jsou výsledkem propojení slavného návrháře s developerskou firmou Emaar Properties, ke kterému došlo v roce 2005 založením společnosti Armani Hotels and Resorts. Najdete je v evropském městě módy a světovém městě luxusu!
Giorgo Armani není jen slavný návrhář. Je to především geniální podnikatel, který dokázal vybudovat silnou říši ve světě módy, ale také parfémů, designu a interiérů. Vlastní řetězec luxusních restaurací a také prorazil v oblasti hotelnictví. Vždy je s ním spojována především vysoká míra luxusu a elegance.
Armani Hotel Dubai byl otevřen v roce 2010 a ubytovat se můžete ve 160 pokojích a 144 apartmánech s návrhářovým rukopisem: luxusní detaily, na zakázku vyrobený nábytek, temné šedé odstíny. A kde ho najdete? V doposud nejvyšším mrakodrapu světa – Burj Khalifa.
V roce 2016 byl jmenován nejluxusnějším hotelem na světě, který se může pochlubit nádherným výhledem na město a pohodlným přístupem k těm nejlepším obchodům, restauracím a kulturním atrakcím města. Samozřejmostí je samostatný vchod a Lifestyle manažer, kterého má k dispozici každý host. Ten se stará o všechno od hlídání dětí, po objednávání míst v těch nejlepších restauracích ve městě.
Otevření hotelu si nenechaly ujít světové celebrity jako Beyoncé, Victoria Beckham nebo Megan Fox. O tom, že se v Armani hotelu sjíždí hvězdy z celého světa, není pochyb. Koho však v hotelu pravděpodobně nepotkáte? Ty, kdo v Dubaji svou nemovitost vlastní. Přímo v mrakodrapu koupili byt manželé Beckhamovi už v roce 2009, kromě toho zde vlastní i dům. Rezidenci tu má závodník Michael Schumacher i Madonna (oba na World Islandu, Madonna s velikou soukromou pláží) či Hilary Swank.
Armani Hotel Dubai si oblíbila především čínská klientela, která chodí nakupovat do luxusních butiků na blízkou Dubai Mall.
V Miláně najdete hotel Armani v módní čtvrti, kde byl otevřen v roce 2011. Svým stylem je podobný hotelu v Dubaji, ale v menším měřítku. Design je založen na čistých liniích, minimalismu a šedé barvě.
Armani hotely v Dubaji a v Miláně představují pouhý začátek. Giorgio Armani plánuje jejich rozšíření do dalších destinací, jako je Paříž, Londýn, New York, Šanghaj, Hongkong, Tokio nebo Soul.