Ferrari se přidává ke značkám, které se rozhodly snížit dopad emisí na přírodu a ve svém nejnovějším modelu SF90 Stradale kombinuje spalovací motor se třemi elektromotory. Inovace neubrala luxusnímu vozu nic na dynamičnosti – ba naopak. Představujeme vám super žihadlo, které se může pyšnit titulem nejsilnější silniční Ferrari v dějinách! Svižnou jízdu v tomhle červeném krasavci prošpikovaného designovými a technologickými vychytávkami si natolik zamilujete, že sednout za volant jiného auta už chtít nebudete! Pohodlně se usaďte, přišel čas, rozjet to na plný plyn!
Ferrari SF90 Stradale je prvním sériově vyráběným hybridem, který kombinuje spalovací motor se třemi elektromotory. Zatímco benzínový motor se postará o výkon 780 koní, o zbývajících 220 koní se postarají dva elektromotory v přední části a jeden v zadní. Jízda v tomhle našlapaném voze se tak stane nezapomenutelným zážitkem!
SF90 Stradale vychází ze staršího modelu Ferrari LaFerrari, který byl vůbec prvním hybridním hypersportem. Vyrobilo se ho limitované množství 499 kusů a už tato verze dosáhla slušného výkonu, a to rovných 961 koní. Luxusní SF90 Stradale ale slibuje víc a díky sériové výrobě se tentokrát dostane skutečně na každého.
Nové Ferrari neslibuje jen solidní výkon, ale přichází s řadou designových vychytávek. Za volantem najdete umístěný 16palcový displej zobrazující aktuální jízdní informace a infotainment s novým uživatelským rozhraním. SF90 představuje začátek nové generace automobilů, které se sice neodchylují od dědictví značky, ale současně svým lehce kosmickým vzhledem signalizují, jakým směrem se Ferrari hodlá v budoucnu ubírat.
Suchá hmotnost vozidla: 1570 kilogramů
Motor: V8 o výkonu 4,0l (3 990 cm3) s dvojitým turbodmychadlem + 3 elektromotory
Zrychlení z 0 na 100: za 2,5 sekundy
Točivý moment: 800 Nm
První vozy SF90 Stradale by měly ke svým majitelům doputovat začátkem roku 2020. Minimální pořizovací cena se odhaduje na 12-15 miliónů korun.