Správně mířený tah, nebo pořádný krok vedle? Nová kampaň Y/Project, za kterou stojí kreativní ředitel Glenn Martens a antverpský umělec a režisér Frederik Heyman, se nebojí jít s kůží na trh! Hlavní roli v ní hrají nejen luxusní doplňky, ale i nazí roboti oddávající se rozkoši. Co když jsou ale doplňky, které mají být ústředním tématem, vlivem šokujících prvků odsunuty na druhou kolej? Jde tady pak ještě vůbec o módu?!
Mistr multimediální tvorby Frederik Heyman, který stojí za kampaněmi i dalších významných značek jako Mercedes-Benz, Diesel, Kenzo, Nike, Mugler nebo Iris van Herpen, rozhodně ví, jak upoutat pozornost. A není právě tohle tím hlavním, o co v reklamních kampaních primárně jde? Tentokrát si ale duo Frederik Hemyan a Glenn Martnes ukrojilo poněkud větší sousto, které ne každý puritán s chutí polkne.
Ať už patříte k zapřisáhlým puritánům nebo naopak k nic neřešícím volnomyšlenkářům, kontroverzní a strhující kampaň Accessories AW19 vás natolik ohromí, že si ji budete muset přehrát nejspíš ještě jednou. Jak se říká, opakování je matka moudrosti. Je tedy víc než možné, že podruhé už doplňkům část pozornosti věnujete, a to je od odvážných tvůrců skutečně mistrovský tah!
Zajímá vás, jak podobná kampaň vzniká? Frederik Heyman prozradil své know-how. A nic jednoduchého to teda není!
Pokud jste o luxusní francouzské značce Y/Project dosud neslyšeli, s erotickou kampaní Accessories AW19 se to nejspíš rychle změní. S čím přijde dál, je ve hvězdách. Jedno je ale jisté, módní hranice jsou tu od toho, aby se překračovaly a Y/Project se tohoto úkolu nepochybně rád zhostí!