Diváci Survivoru se bouří, tohle od Mártyho nečekali. Z Mikýře je včelí královna, která chystá pomstu

Denisa Zajíčková
30. května 2024
+ Přidat na Seznam.cz
3 minuty
Dostane se nakonec Mikýř až do finále?

Že by se sliby moderátora Ondřeje Novotného konečně naplnily? Zdá se, že se v Survivoru konečně začalo hrát! Život to stálo tanečníka Martina Prágra, který nečekaně skončil v porotě, ačkoliv měl v kapse dvě imunity. To, co předvedl Pirát s Tomášem na další kmenové radě, byla však dokonalá hra. Bude to stát brzy život i Mikýře? A proč to na sociálních sítích vře?

Mikýř a Márty už se prý ve skutečnosti vůbec nebaví!
Márty byl v soubojích silným hráčem
Doběhne Mikýř až do finále?
S Mikýřem už si Márty asi nezatančí...

Zdá se, že v Survivoru se konečně začalo hrát! Padá tam jedna hlava za druhou - a ta nejvýraznější je Mártyho, který se svým odchodem v této fázi hry rozhodně nepočítal. Ani Mikýř se neubránil několika udiveným pohledům na posledních kmenových radách. Že by už by hra dostala i jeho?

Luxusní vila 5+kk na pronájem, Praha západ
Luxusní vila 5+kk na pronájem, Praha západ, Okolí Prahy

Kritika na sociálních sítích nebere konce

Právě on a Márty jsou teď předmětem tvrdé kritiky na sociálních sítích. Zatímco Mikýře jedni velebí, druzí nenávidí, do Mártyho jdou ostře takřka všichni. Mají pocit, že to, co tam předvádí společně s Pirátem a Tomášem je jedna velká komedie. Není ale právě tohle hra, kterou si žádá Survivor? Stejně jako řekl moderátor, že tohle je konečně hodné nejdrsnější reality show světa? Diváci to ale vidí jinak, vsázeli na upřímnost i dobré srdce, kterým se Márty celou dobu prezentoval.

A zatímco Mikýř chystá jednu pomstu za druhou od chvíle, co ho jeho kmen chtěl obětovat a jeho to urazilo, protože o blížící se zradě - překvapivě - nevěděl, Martin se rozhodnul vyzvat do duelu Nikolu. A tím se u diváků dostal v nemilost. Někteří si dokonce myslí, že to od něj bylo zbabělé a chtěl proti sobě slabou hráčku. Ale co Mikýř, který poprvé vyzval Adélu - a pak Janu? Jaký rozdíl ve zdejších ženách vlastně je?

Ztratili soudnost i sympatie?

Pro diváky velký. A Mártymu jeho rozhodnutí jen těžko odpouští. "Prostě zhrzenej, že už vypadl, tak kolem sebe kopal, aby si ulevil," píše divačka Jana. Spolu s ním pak kritizují i Tomáše a Piráta, se kterými Márty utvořil silnou alianci. A jak je vidět na sociálních sítích, trojice se baví dodnes. "Tomáše, kdyby celou hru někdo nevodil za ručičku, tak podle mě netrefil ani ze souboje zpět na ostrov, ale on se jde bít do prsou za tu jeho skvělou hru. Mně už je z něj normálně zle," píše divák Radek.

Někteří pak nemají dobrého slova ani pro jednoho ze silné trojice. "Ten pocit, když si Pirát s Tomášem myslí, jak je všechny přechytračili, bijou se do prsou, předvádí ten nejtrapnější vítězný tanec (lol), křivák Marty jim na vše z dálky přitakává. Přitom moudří již vědí, že přišli o všechno- imunity, sympatie poroty a ve finále i soudnost," píše rázná Daniela.

"Po dnešku se stydím, že jsem fandil Martymu. Být Ondrou tak ho z té kmenovky vyloučím," reaguje divák Michal na kmenovou radu, na které vypadl Radek. Právě ta byla přitom silným momentem letošní řady - a také velmi dobře zahraná ze strany Piráta i Tomáše. Na kolik se Márty nechal vyprovokovat nebo byl snad zhrzený z letenky domů, to ví jen on sám. Moderátor Novotný si ale může mnout ruce. Přesně na tohle desítky dílů čekal!

I na jeho Instagramu se to hemží ostrými komentáři. "Martine, já jsem vás měl vždy za fajn člověka. Bohužel největší zklamání a hraní si na borečky. Je to trapný. Ať se vám daří," píše jeden z fanoušků. "Prý Mikýř se choval jako dítě? To co tam teď předvádí tahle trojka je k smíchu," píše další. "Pirát je jako malé dítě, kterému seberete hračku," dodává další sledující.

Otevřít v galerii (1)
Márty, Pirát i Tomáš čelí drsné kritice
Márty, Pirát i Tomáš čelí drsné kriticeZdroj: se souhlasem TV Nova

Mikýř to chce vyhrát

Ačkoliv dříve byl Martin Mikyska spíše tím, kdo si z celé show dělal srandu, teď je znát, že to chce vyhrát. A tvrdě si za tím jde. To samé Pirát i Tomáš, ačkoliv třetí zmíněný je zatím spíše pěšákem než králem na šachovnici. Proč se stal Márty hlavní inspirací pro nenávistné komentáře, tak zůstává záhadou. Zatímco někteří jsou přesvědčení, že jejich tah na minulé kmenové radě byl dětinský, další jejich novou taktiku chválí.

Koho to bude stát život příště, to teprve uvidíme. Jisté však je, že se teď chlapci u obrazovek velmi diví. Zdálo se, že mají velkou radost z toho, co se jim podařilo. Diváci to ale rozhodně neocenili... Co se asi bude dít dál? A vrátí Mikýř, který si dává pozor, aby byl vnímaný jako nejlepší a nejsilnější, jejich krutý úder?

Zdroj: TV Nova, VOYO, autorský text

Líbil se vám článek?