Pokud se někdo letos v souvislosti se Dnem matek skutečně vyznamenal, pak jsou to luxusní šperkařské a klenotnické domy, které přicházejí s kampaněmi, jež rozechvějí vaše srdce. Zahanbit se ale nenechaly ani přední oděvní značky. Ty sice letos nebodují dojemnými kampaněmi, pro své zákazníky si ale připravily výběr luxusních výrobků šitých maminkám na míru.
Přední klenotnická značka, jejíž kousek v kouzelné tyrkysové krabičce by chtěla mít ve své šperkovnici snad každá žena, nezapomněla na maminky ani tentokrát. Nejen, že si pro ně připravila krásné šperky, ale ještě jim složila báseň:
Vůbec nejemotivnější kampaň, kterou můžete vidět ve videu výše, představila značka Kay Jewelers. Ta patří k největším světovým prodejcům diamantových šperků. I na Den matek připomíná těžké časy pandemie koronaviru a ve svém videu vzdává hold nejen všem maminkám, ale jmenovitě pak i zdravotnicím, záchranářkám, prodavačkám v obchodech nebo učitelkám.
Rakouský výrobce broušeného křišťálového skla naopak přišel s hravou kampaní plnou jarních a svěžích barev, která vám vykouzlí úsměv na rtech. Do své nabídky značka zařadila šperky ve tvaru květin zdobené výraznou žlutou, nebo krásné šperky s motivy včel a vážek.
Poměrně nečekaně se s kampaní na parfémy vytasila ke Dni matek značka Louis Vuitton. Luxusní flakónek láká nejen svým krásným designem, ale především vás dostane svým obsahem plným ženských a květinových vůní.
Něžné kabelky plné pastelových, pudrových a zemitých odstínů, přívěsky na krk s monogramem „M", sandálky, hedvábné šátky, hodinky, brože nebo rtěnky, pak do svého výběru toho NEJ zařadily značky Gucci, Burberry nebo Michael Kors.