Když se řekne sexuální symbol, většině se pravděpodobně vybaví Marilyn Monroe, Brigitte Bardot nebo právě Sophia Loren. Tahle italská temperamentní kráska s uhrančivým pohledem patřila především v 60. a 70. letech k hvězdám světové kinematografie a okouzlila nejednoho muže. Přestože se i na její tváři podepsal zub času a pár plastik, vypadat takhle v 85 letech, bychom rozhodně brali i my!
Luxusní a hravá kampaň GCDS x BARILLA nese název „Večeře připravena“ a spojuje dvě vášně Sophie Loren – módu a špagety! Jen si vzpomeňte na její ikonický citát.
Tak až nad vámi příště znovu zvítězí uhlohydráty, nandejte si jich bez výčitek plný talíř a věřte, že i takové těstoviny mohou být receptem na krásu!
Značku Barilla nejspíš netřeba představovat, dost možná máte pár produktů doma v kuchyňské lince nebo ve špajzu. Na trhu je už úctyhodných 142 let! Módní značka GCDS je oproti tomu nováčkem – v roce 2015 ji v Miláně založili bratři Giuliano a Giordano Calza.
Co se pod označením GCDS ukrývá? God Can not Destroy Streetwear, aneb Bůh nemůže zničit streetwear. Jako první začala značka navrhovat mikiny s logem GCDS na přední straně, dnes v její nabídce najdete luxusní body, crop topy, bombery, mini šaty nebo šperky. V letošním roce navíc značka uvedla na trh řadu rtěnek, z nichž jedna nese název Marijuana. Zdá se, že o ní ještě hodně uslyšíme!